Order of the Domain
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

ORDOMilaiset kertovat...

3 posters

Go down

ORDOMilaiset kertovat... Empty ORDOMilaiset kertovat...

Post  Xing Wong 20.10.08 10:31

Nykyiset ordomilaiset! Kertokaa kokemuksenne ja terveiset niille, jotka ovat miettimässä liittymistä ordomiin. Kerro miten olet viihtynyt jne. Sana on täysin vapaa!

Mikäli olet harkitsemassa liittymistä ja jokin asia askaruttaa, rekisteröidy foorumille ja kysy rohkeasti asiasta vaikka tässä threadissa tai omassa threadissa.
Xing Wong
Xing Wong
Yliluutnantti
Yliluutnantti


Back to top Go down

ORDOMilaiset kertovat... Empty Re: ORDOMilaiset kertovat...

Post  Guest 22.10.08 14:07

Lyhyestä virsi kaunis...


Tarjolla rattoisaa ja puheliasta seuraa missioihin, rottaamiseen, mainaukseen sekä pvp-kokemustakin voi kartuttaa halutessaan.

Korpin vanhukset tarjoavat asiantuntemustaan avuksi tarpeen vaatiessa.

Verrattaessa PC-korpin ja NPC-korpin eroja, niin luultavasti seurassamme tulet viihtymään paljon kauemminja paremmin verrattaessa "yksinpelaamiseen" NPC-korpissa...ja tuosta aasinsilta tietenkin firman järjestämiin koulutuksiin, jotka ovat ollet varsin antoisia näin uudelle even pelaajalle.

Heh.. tarjolla on vielä ikäjakauman perusteella "aikuista seuraa", joten meno on... niin noh... Embarassed


Last edited by Seamon on 08.01.09 13:17; edited 1 time in total

Guest
Guest


Back to top Go down

ORDOMilaiset kertovat... Empty Re: ORDOMilaiset kertovat...

Post  Pika Axsu 07.11.08 13:47

Tälläisen totaalisen nyypän nakökannalta ainakin on turvallinen ja mukava olo. Jopa minun kaltaiseni pelaamiseen tottumaton, saa selväkieliset ohjeet käyttäytymiseen ja suomennokset 'ammattitermeille'. Ei tarvitse olla hukassa eikä hädässä.

Corpo tukee ja suojaa täläistä pientä asteroidin rapsuttelijaa, jopa henkensä uhalla - Crying or Very sad Embarassed Crying or Very sad - ja verotkin ovat mielestäni varsin edulliset. Etuihin nähden ainakin, omasta mielestäni melkein naurettavat. Kunhan tästä pääsen vähän alkuun, niin rapsuttelen firmalle päin takaisin, jookos ? Smile

Ihmiset on ottaneet tosi mukavasti vastaan ja mielelläni vietän näiden ihmisten kanssa aikaa, astroidivöillä puhastellessa tulee juteltua, jopa selaista yli viittätoista tuntia päivässä. I love you cat

Ehkä se Sagoth tosiaan tulee kertomaan niistä jutuista sitten enemmän.. ;D
Pika Axsu
Pika Axsu
Matruusi
Matruusi


Back to top Go down

ORDOMilaiset kertovat... Empty Re: ORDOMilaiset kertovat...

Post  Guest 07.11.08 14:53

Voin sanoa että olen nähnyt firman lähes koko kehityksen alusta asti, kun firmassa oli 1-2 jäsentä kun alotin. Liittyessäni olin ihan noob ja pallo luonnollisesti hukassa. Kun liityin firmaan alkoi tietoa jäädä päähän hurjaa vauhtia, avuliata ovat jäsenet olleet ja ovat edelleen. Täytyy sanoa että ainakin minun eve kehitykseeni Ordom:in jäseenyys on vaikuttanut huimasti. Kursseja on usein ja niissä opetaan tärkeitä asiota.
Olen myös ollut tyytyväinen mahdollisuuteen ostaa tavaroita, aluksia yms firmalta alennetulla hinnalla. Toinen tarina ovat huimat ja jännivät pvp seikkailut, välille mennyt paremmin ja välillä huonommin, täytyy myöntää että tappiota on tullut, mutta mielestäni oppiraha on kannattanut maksaa, sen verran on tullut opittua ja koettua.
Ordom on kehittynyt ja kasvanut elinaikanaan huomattavasti ja pidetään sama tahti niin hyvin menee!

Guest
Guest


Back to top Go down

ORDOMilaiset kertovat... Empty Re: ORDOMilaiset kertovat...

Post  Guest 21.11.08 16:07

Voisin sanoa juuri nuo samat mitä muutkin, vaikka vieläkin uusi pelaaja olen. Porukka on todellakin ystävällistä ja avuliasta, ei ole mahdollista tuntea itseään ulkopuoliseksi tässä corpossa.
Tax rate ei syö heti alussa itseään köyhäksi ja corpon oma "marketti" on kätevä low-sec alueella.

Erittäin hauskaa ja kiintoisaa on ollut operaatioissa jossa olen ollut.

Voisin tähän lisää vielä:
*copy paste Petri Pommi melkein kaikki*

Guest
Guest


Back to top Go down

ORDOMilaiset kertovat... Empty Re: ORDOMilaiset kertovat...

Post  Pask Ainen 28.11.08 13:36

Olen ollut ORDOMin jäsen nyt yli kuukauden ja vaikutelmani on äärimmäisen positiivinen. Yhteisiä mainaus- ja rottausoppeja on runsaasti, mutta en ole juuri vielä päässyt mukaan. Kuitenkin kehityn koko ajan, kuten myös ORDOM.
Pask Ainen
Pask Ainen
Alikersantti
Alikersantti


Back to top Go down

ORDOMilaiset kertovat... Empty Re: ORDOMilaiset kertovat...

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum